jeudi 9 septembre 2010

petites nouvelles extra fraiches

coucou!
J'ai reçu il y a peu de temps un nouveau tampon whiff of joy que j'ai voulu essayer...
et voici ma petite carte:
matériel: tampons whiff of joy, infiniment scrap, et hero art, perles et fleurs wild orchid craft, copics et distress, perfo martha stewart coin, épingles de récup, papiers bazzill et basic grey
je participe aux challenges:
- wild orchid craft: pins and pearls
bonne soirée à tous!
little angel

7 commentaires:

  1. Very beautiful card! I love the motif, the coloring and the colors you used.

    RépondreSupprimer
  2. WOW, Hun, this is absolutely GORGEOUS!!! I am blown away by all of your talent! Willow looks absolutely stunning, your coloring is so breath taking!! Love the distressing of your card too! So so so BEAUTIFUL!!! Thanks for joining us at WOC!
    Hugs~ Kim

    RépondreSupprimer
  3. Elle est superbe, j'adore ce look vintage !!!
    Et je suis contente que le papier pour les Copics te plaise :-) Merci pour tes gentils mots.
    Bisous
    Mag :-)

    RépondreSupprimer
  4. mmm...this card is so beautiful! Love the soft colours, the flowers and your take on the challenge this week. Stunning work!
    Thank´s for joining us this week!

    RépondreSupprimer
  5. ta carte est très jolie.
    bizz, Kianel.

    RépondreSupprimer
  6. This is so beautiful! Love the soft colors, the beautiful flowers and how you used the twine to attach the image!

    Thanks for joining the Whiff Of Joy Challenge this week!

    Hugs,
    Kathrin aka Kruemel

    RépondreSupprimer